Pažink šalį eidamas!

Atsisiųsk

Atsisiųskite iš App StoreGauti iš Google Play

Su #walk15 kartu nuėjome

2341131711

žingsnius

Mūsų tikslas – įkvėpti Jus eiti kiekvieną dieną. #walk15 padės sekti tavo nueitų žingsnių skaičių, eiti pasirinktomis trasomis ir taip pažinti Baltijos šalis. Žingsnius galite iškeisti į nuolaidas prekėms ir paslaugoms. Naudodamiesi programėle paprastai ir greitai pasidalinsite savo rezultatais bei paskatinsite kitus judėti daugiau! Atsisiųskite nemokamą #walk15 programėlę ir prisijunkite prie daugiau negu 75 000 mūsų draugų, kurie jau atsiskaito žingsniais.

 

Kaip naudotis #walk15?

Susikurk privatų iššūkį

Privatūs žingsnių iššūkiai moksleiviams, draugams, kolegoms, šeimai ar kaimynams! Speciali programėlės funkcija patiems vartotojams leidžia lengvai ir greitai sukurti uždarą žingsnių iššūkį ir į jį pakviesti artimus žmones, kolegas ar draugus ir kartu smagiai pasivaržyti renkant žingsnius.

Kaip sukurti privatų iššūkį sužinosite ČIA.

Apie nemokamus žingsnių iššūkius klasėms ir mokykloms sužinosite ČIA.

Prisijunk prie iššūkio

Aukštųjų mokyklų iššūkis

 

Registruok savo aukštąją mokyklą ir kviesk prisijungti studentus bei dėstytojus. Kartu rinkite žingsnius ir dalyvaukite Aukštųjų mokyklų iššūkyje!

Kaip tapti daugiausiai einančia aukštąją mokykla? Būkite aktyvūs ir kasdien nueikite kuo daugiau žingsnių. Rekomenduojama Pasaulinės sveikatos organizacijos žingsnių norma suaugusiam yra 10 000 žingsnių per dieną.

Įmonių iššūkis

 

Registruok savo įmonę ir kviesk prisijungti kolegas. Kartu rinkite žingsnius ir dalyvaukite Lietuvos įmonių žingsnių iššūkyje!

Kaip tapti daugiausiai einančia Lietuvos įmone? Būkite aktyvūs ir kasdien nueikite kuo daugiau žingsnių. Rekomenduojama Pasaulinės sveikatos organizacijos žingsnių norma suaugusiam yra 10 000 žingsnių per dieną.

Mokyklų iššūkis

 

Registruok savo mokyklą, kviesk prisijungti klasės draugus ir mokytojus, kartu rinkite žingsnius ir dalyvaukite Lietuvos mokyklų iššūkyje.
Kaip tapti daugiausiai einančia Lietuvos mokykla? Būkite aktyvūs ir kasdien įveikite rekomenduojamą dienos žingsnių normą (10000 žingsnių).