Kodėl programėlė neskaičiuoja žingsnių? #walk15 atvaizduoja žingsnius iš jūsų išmanaus įrenginio. Atitinkamai, atsižvelgiant į telefono operacinę sistemą, žingsnių sinchronizavimas gali skirtis. Patikrinkite, ar telefone esantis žingsniamatis skaičiuoja žingsnius. Pabandykite atsijungti ir vėl prisijungti prie savo paskyros, suteikdami visus programėlės lange iššokančius leidimus atvaizduoti jūsų žingsniams.

Ar galiu susieti #walk15 su išmaniuoju laikrodžiu? Tiesioginio žingsnių sinchronizavimo tarp išmaniojo laikrodžio ir programėlės šiuo metu nėra, tačiau yra kitų pasirinkimų. Jei laikrodis palaiko „Google Fit“, tuomet programėlė atvaizduos žingsnius. Tačiau jei laikrodis turi atskirą programėlę telefone ir nustatymuose negalima pridėti „Google Fit“ paskyros arba suteikti leidimus #walk15 atvaizduoti žingsnius, tikėtina, kad žingsnių skaičius laikrodyje ir programėlėje skirsis. Prašome patikrinti išmaniojo laikrodžio programėlės (jei tokia yra) nustatymus.

Kodėl nesutampa žingsniai telefono žingsniamatyje ir #walk15? Atsakymas priklauso nuo to, kokį telefoną naudojate. „iOS“ telefonams ši problema neiškyla, nors, tiesa, išimčių visada gali būti. Susidūrus su jomis, rašykite mums nurodytu el. paštu. Jei naudojate „Android“ telefoną, priežasčių gali būti kelios: telefono modelio ypatumai, išmaniųjų laikrodžių sąranka, nustatymai telefone. Dauguma telefonų turi nustatymus, kurie blokuoja programėles ir nesuteikia prieigos atvaizduoti žingsnius ar kitą informaciją. Patikrinkite, ar nustatymuose leidžiama #walk15 programėlei atvaizduoti žingsnius.

Ar reikalingas interneto ryšys, kad skaičiuotų žingsnius? Interneto ryšys reikalingas tik tada, kai norite patikrinti, kiek žingsnių turite. Žingsnių sinchronizavimas įvyksta vos tik prisijungiate, todėl vaikščioti galite išjungę programėlę ir interneto ryšį, o prisijungus – visi jūsų surinkti žingsniai bus atvaizduoti programėlės ekrane.

Kodėl negaliu prisijungti prie žingsnių iššūkio? Jei norite prisijungti prie viešo iššūkio, tačiau nepavyksta rasti komandos, už kurią norite eiti (mokyklos, miesto ar įmonės) – parašykite mums nurodytu el. paštu ir mes pasirūpinsime, kad ši problema būtų išspręsta. Jungiantis prie privataus iššūkio svarbu teisingai įvesti prisijungimo kodą, kurį gavote (iš mokyklos administracijos, įmonės, draugo, šeimos nario ar kt.).

Dalyvauju iššūkyje, bet mano žingsniai neužskaitomi. Kodėl? Patikrinkite, ar iššūkis, kuriame dalyvaujate, skaičiuoja bendrą žingsnių skaičių ar kiekvienos komandos vidurkį. Šią informaciją rasite kiekvieno iššūkio aprašyme: Mano iššūkiai > Pasirinktas iššūkis > Apie iššūkį.

Naudoju HUAWEI telefoną, tačiau susiduriu su žingsnių neatvaizdavimo programėlėje  #walk15 problema. žingsnių neatvaizduoja. Nueitas žingsnių skaičius neatitinka to, kurį matau HUAWEI HEALTH programėlėje. Ką daryti? Specialiai mūsų HUAWEI telefonų vartotojams paruošėme naujinį, leidžiantį sklandžiai naudotis programėlės funkcionalumais. Jei žingsnių statistika nesutampa, prašome #walk15 programėlės skiltyje NUSTATYMAI (Profilis-> Bendri nustatymai -> Žingsnių statistikos teikėjas) pasirinkti HUAWEI HEALTH. Nuo šiol jūsų žingsnių duomenys bus sinchronizuojami tiesiogiai iš HUAWEI HEALTH programėlės ir tokiu būdu išvengsite netikslumų. Smagaus vaikščiojimo!

Turite daugiau klausimų? Susisiekite!