Lietuviška programėlė „#walk15“ pradeda plėtrą užsienyje – pritraukė investiciją

Pandemijos akivaizdoje įdiegusi „Vieni, bet kartu“ (angl. alone together) principu pagrįstą funkciją įmonėms, mobiliosios vaikščiojimo programėlės „#walk15“ kūrėjai pritraukė 240 tūkst. eurų investiciją ir pradeda aktyvią plėtrą į užsienio rinkas.

2019 metais liepos mėnesį veikti pradėjusi mobilioji vaikščiojimo programėlė šiandien vienija per 190 tūkst. vartotojų. Žingsniamačio, virtualių pažintinių trasų, galimybės pirkti su žingsnių nuolaida bei kitas su sveikatingumo bei tvarumo skatinimu susijusias funkcijas vartotojams suteikianti programėlė šiandien aktyviai naudojasi daugiau nei 40 pasaulio šalių gyventojai.

Programėlės kūrėjos Vlados Musvydaitės teigimu, reikšmingą postūmį augimui suteikė pandemijos pradžioje įdiegtas sprendimas – privatūs žingsnių iššūkiai įmonėms. Vien per pirmąjį šių metų ketvirtį šia funkcija pasinaudojo daugiau nei 200 įmonių, veikiančių tiek Lietuvoje, tiek skirtingose pasaulio šalyse.

Rinkoje atsiradusį poreikį atliepęs sprendimas programėlę kilstelėjo į populiariausiųjų viršūnes. Pavasario pradžioje programėlės populiarumas šalyje pranoko tokias aplikacijas, kaip „Microsoft Teams“ ir net bendravimo platformą „Zoom“. Šiandien kas mėnesį „#walk15“ skaičiuoja vidutinį 20 tūkst. vartotojų prieaugį.

„Programėlės kūrimo pradžioje pagrindinis akcentas buvo virtualūs maršrutai. Paskelbus karantiną buvome priversti į savo strategiją pažvelgti iš naujo. Negalėdami skatinti žmonių judėti tarp savivaldybių ar susiburti viename iš maršrutų, supratome, kad galime atliepti kitus, verslo ir švietimo sektoriuose kylančius poreikius. Įmonių komandoms ir mokiniams persikėlus dirbti į namus, įdiegėme privačių žingsnių iššūkių funkcionalumą, net ir karantino metu leidusį bendruomenėms išlikti aktyvioms ir vieningoms“, – sako Vlada Musvydaitė, mobiliosios programėlės „#walk15“ kūrėja.

Iššūkį susikurti norinti įmonė gali pasirinkti bendrą žingsnių ar tvarumą iliustruojančių virtualių medžių auginimo tikslą. Eiti galima komandomis ar individualiai. Kiekvieną savaitę iššūkio dalyvius pasiekia ir įmonės iššūkio idėją atitinkančios informacinės žinutės bei renkamas aktyviausias savaitės ėjikas ar komanda.

Įmonių iššūkiai sudomino ir investuotojus

Funkcionalumo įmonėms sėkmė bei spartus programėlės augimas sudomino ir investuotojus. Fondas „70ventures” programėlei „#walk15“ skyrė 240 tūkst. eurų dydžio investiciją.

„Stebime stulbinantį naujų „#walk15“ vartotojų augimą. Programėlę matome kaip globalų fenomeną, padedantį tarptautiniu mastu veikiantiems verslams bendrauti su savo klientais bei komandos nariais tvarumo bei sveikatingumo temomis. Perspektyviausia programėlės funkcija – galimybė verslams lengvai apjungti savo dideles bendruomenes skirtingose pasaulio šalyse“, – sako Per Moller, „70ventures“ vadovaujantis partneris.

Iki šiol didžioji dalis programėlės vartotojų buvo įgyjama iš Lietuvos. Į programėlės vartotojų gretas įsijungus tokioms tarptautinėms kompanijoms kaip „Adform“ ar „Vinted“, šių metų pradžioje stipriai padidėjo ir vartotojų aktyvumas užsienio rinkose. Šiandien tarp aktyviausiai „#walk15“ funkcijomis besinaudojančių valstybių rikiuojasi Švedija, Jungtinė Karalystė, Norvegija, JAV, Vokietija, Latvija.

Papildomai UAB „Walk15“ akcininkų komandą sudaro Dominykas Cibulskas, atsakingas už plėtros strategiją, bei Gintarės Žilaitytės vadovaujama IT įmonė UAB „Kiro.tech“. Pasak D. Cibulsko, pritraukta investicija taps aktyvios plėtros užsienyje pradžia.

„Tikiu, kad visi mes turime tą pačią plėtros viziją – per artėjančius 5-7 metus mobilioji programėlė „#walk15“ turi tapti lyderiaujančia aplikacija „Health&Fitness“ kategorijoje pasaulyje. Ši investicija yra pirmasis žingsnis, pradedant kelionę šio tikslo link“, – sako D. Cibulskas.

D. Cibulskas pažymi, jog programėlė „#walk15“ šiandien yra ypatingai vertinga įmonėms, dirbančioms skirtingose rinkose ir siekiančioms apjungti pandemijos atitolintas komandas. Prisijungdamos prie platformos kompanijos įgauna komandą stiprinantį įrankį, o kartu – padeda programėlei „#walk15“ įsitvirtinti skirtingose pasaulio rinkose.

Praėjusių metų pabaigoje „#walk15“ programėlės kūrėjai prognozavo per 2021-uosius metus pasiekti 200 tūkst. vartotojų ribą. Stebint dabartines augimo tendencijas, planuojama, kad ši riba bus peržengta jau birželį. Pasak „UAB Walk15“ vadovės V. Musvydaitės, artimiausi įmonės planai yra stiprinti tarptautinę pardavimų komandą ir programėle besinaudojančių įmonių ratą.